Wat is de kinderopvang?

Kinderwoud Kinderopvang biedt kinderdagopvang in de gemeenten Heerenveen, Opsterland, Tytsjerksteradiel, Smallingerland, Súdwest-Fryslân en Harlingen. Kinderwoud is met ruim 40 jaar ervaring een toonaangevende organisatie in Friesland. Wekelijks vertrouwen ouders uit Friesland ruim 5.000 kinderen aan Kinderwoud Kinderopvang toe. Een hele eer vinden wij! Ons aanbod bestaat uit:

Kinderdagopvang: voor kinderen van 0 tot 4 jaar

Peuteropvang: voor kinderen van 2 tot 4 jaar

Buitenschoolse opvang: voor kinderen van 4 t/m 12 jaar

Gastouderopvang: voor kinderen van 0 t/m 12 jaar

Bent u nieuwsgierig en wilt u een keertje komen kijken? Loop gerust eens binnen!
Kijk voor meer informatie over kinderopvang en buitenschoolse opvang t Wad en het aanmelden op de website van Kinderwoud:https://www.kinderwoud.nl/locaties/opvanglocaties/t-wad-kinderwoud.htm

Met vragen, opmerkingen of wijzigingen kunt u ook terecht bij de afdeling Planning & Plaatsing van Kinderwoud.

T: (0513) 61 08 25
E:
 planning@kinderwoud.nl
I:
www.kinderwoud.nl

Kinderwoud maakt van

‘elke dag een mooie dag'!