Jeugdteam Harlingen

Ikc 't Wad werkt intensief samen met het jeugdteam, onderdeel van het gebiedsteam Harlingen. Iedereen, die betrokken is bij kinderen, jongeren of hun ouders, kan bij het jeugdteam terecht. Dat kan gaan om vragen over opvoeding, problemen op school, moeilijk vrienden kunnen maken, eenzaamheid of bijvoorbeeld het omgaan met een echtscheiding.

Aleida de Jong is aanspreekpunt voor ouders en kinderen in de leeftijd van 0 t/m 6 jaar. Zij brengt geregeld een bezoek in de groepen 1 t/m 3, de voorschool en kinderopvang op ikc 't Wad.

Telnr.:  06 - 32273052
E-mail: a.dejong@gebiedsteamharlingen.nl

Pieter Ros is aanspreekpunt voor ouders en kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar. Hij is de ene week maandags op school en de andere week heeft hij op vrijdag spreekuur op 't Wad.

Telnr.: 06 - 25717128
E-mail: p.ros@gebiedsteamharlingen.nl