Basisschool

Voor het eerst naar ons kindcentrum? We kunnen ons zo voorstellen dat dit spannend is voor zowel kind én ouders! Wij vinden het belangrijk dat uw kind zich snel thuis voelt op 't Wad. De juiste aandacht en zorg begint dan ook direct bij de aanmelding. Heeft u interesse in ons kindcentrum of stroomt uw kind door naar groep één, dan nodigen wij u graag uit voor een kennismaking en een rondleiding. U kunt ons kindcentrum bekijken en sfeer proeven. Tevens mag uw kind ook een kijkje nemen in de betreffende groep.

Kortom; nog voor uw kind vier jaar wordt, willen we u graag alles vertellen en laten zien omtrent het reilen en zeilen op 't Wad. In onderstaand schooljaarplan voor kunt u onze ambities en speerpunten lezen.