Wat is de voorschool

In Harlingen kunnen kinderen vanaf twee jaar ter voorbereiding op de basisschool naar de voorschool (peuteropvang), voorheen peuterspeelzaal. Op de voorschool ontmoeten peuters elkaar en spelen en leren ze in een veilige, vertrouwde omgeving.Voorschool 't Wad wordt verzorgd door Kinderwoud Kinderopvang. Kinderwoud is een organisatie die staat voor de combinatie van plezier en ontwikkeling.

Onderwijs, opvang en ontwikkelingsstimulering worden zo veel mogelijk op elkaar afgestemd. Waar mogelijk spelen de peuters en kleuters samen op het plein en in gemeenschappelijke ruimtes en bovendien worden de kinderen warm door de voorschool overgedragen aan de basisschool. Ook worden de inhoudelijke, didactische en pedagogische leerlijnen besproken en de thema's gezamenlijk gekozen en tot uitvoering gebracht.

Bent u nieuwsgierig en wilt u een keertje komen kijken? Loop gerust eens binnen!

Kijk voor meer informatie over voorschool 't Wad en het aanmelden op de website van Kinderwoud:

Met vragen, opmerkingen of wijzigingen kunt u ook terecht bij de afdeling Planning & Plaatsing van Kinderwoud.

T: (0513) 610 825
E: planning@kinderwoud.nl
I: www.kinderwoud.nl

Kinderwoud maakt van

'elke dag een mooie dag'!