Kinderopvang

Bent u op zoek naar flexibele kinderopvang? Kinderwoud Kinderopvang verzorgt op ikc 't Wad kinderopvang voor de allerkleinsten van 0 tot 4 jaar. Kinderwoud is een organisatie die staat voor de combinatie van plezier en ontwikkeling. Elk kind wordt uitgedaagd om spelenderwijs nieuwe dingen te ontdekken.

Naast kinderopvang biedt Kinderwoud op 't Wad ook buitenschoolse opvang aan voor kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 12 jaar.  Kinderen die de buitenschoolse opvang bezoeken, krijgen leuke en gevarieerde activiteiten aangeboden, gericht op de diverse ontwikkelingsgebieden. Daarnaast vinden wij het ook belangrijk dat de kinderen vrije tijd bij ons hebben, er is ruimte om te relaxen en met vriendjes te spelen.